rubrik..

Häj! Sitter o små tränar på engelskan tills imån (dö trist asså.
Vi har matte prov på trosda oxså, det känns som jag kan det mesta.
 Men kommer säkert få hjärnsläpp elle nånting när det väl gäller.
Fick världens finaste present ida! Åkte hem till emil efter skolan o när jag kommer dit
ger han mig en försenad present, ett as gulligt halsband där det står "love" på. 
Det va sjukt gulligt av han! 

Nu har jag kommit på vad jag ska ha för vinter skor! Ett par svata uggs, gillar egentlige inte dom så mycke, tycker dom ser rätt fula ut. Men dom e riktigt sköna så jag har tänkt att åka o köpa dom nån gång under nästa vecka elle så. & tumvantar e oxså nått som jag gärna vill ha. Typ ljusgråa med nån fin snö-flinga på..
                                                                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0