vi e bäst.

Tjena bloggen!
Sitter inne i majjs rum nu. Ska sova här inatt, mamma e på nån fest o pappa däckade av i soffan( som alltid) så man kan göra precis vad man vill här hemma. Jag o majjs fick världens knäppaste ide förut när vi satt o åt kvällsmat.. HAHAHA, min brorsa har två madrasser i hans säng o jag ville ju sova i majjs rum inatt, men hon har en as liten säng som inte båda får plats i. Så vi smög in i Rivers rum när han sova o så skulle jag lyfta upp han i min famn medans majjs drog ut den understa madrassen från han säng. Det va mycket svåsare än vad vi trodde, River va inte precis "lätt" så jag orkade inte lyfta upp han själv o majjs fick inte ut madrassen från sängen. Så vi va tvugna o väcka River lite försiktigt så han fick stå på golvet, medans jag o majjs fick bort madrassen från sängen! heheh, det va skit svårt att inte börja gap skratta. Men vi lyckades iallafall :D så nu ska jag o majjs sitta o tjöta hela natten o äta chips som vi snodde från skåpet. Heejdåå!

                                    pysspyss sis! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0