vaknat


morning, sitter i sängen med lilla laptopen nu. När jag vaknade för en halvtimma sen tittade jag ut genom fönstret o det va/är helt jävla dimmit! ;o Man ser max 20meter ut sen e det helt vitt, skit skumt.

Men iallafall skulle lagt in bilder igår på grejerna jag köpt, men vi fick gäster så de blev gansak sent. Vi skulle ju åka till ett ställe i "nääs" man asså allt blev helt f*ck it up. För det första hade majjs inte skrivit ner vilken avfart man skulle svänga av vid, så vi fick ringa pappa (& han e ju "BÄST!" på datorer ;s ) det tog en halvtimme för han att starta upp datan o få upp den sidan vi behövde ha. Men han lyckades ju..till slut. När vi kom fram till affären fanns det inget bra. En riktig skit affär om man frågar mig, så vi åkte till allum, för de låg i närheten. O då fick vi köpt lite saker där istället (y)
 

 Fick ett par riktigt fina bilder när vi sitter vid max o äter!


 

Kommentarer
Postat av: melissa ♥

wooow, vilken snygg bild på mig då! ;o :D <3

2010-10-10 @ 13:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0