pedofil gubbe!

slutade 10 idag! efter debatten med marcus, de gick väl sådär. jag pratade inte mest, de vet jag. men man får hoppas att de bra ändå.

Världens knäppaste grej hände idag när jag o lis skulle gå hem från statiol. först gick vi tillsammans med carro en bit på vägen, men sen skilldes våra vägar och jag & lis gick åt vårat håll. när vi kommer en bit på vägen kör en taxi bil ut från en tomt o stannar när den se oss. de sitter typ en gubbe vid 40 årsålden i bilen. han frågar om jag o lis skulle till den stora vägen (för just då gick vi på grusvägen) o vi bah, jaa. då sa han att han kunde köra dit oss om vi ville. jag brukar inte vara den som säger nej till saker. sa jag bara visst, jätte gärna typ. o man såg på lis att hon inte tyckte de va någon bra ide alls. men vi satta oss i bilen, o gubben började köra. helt plötsligt börjar han tjöta om att : de sägs så mycket på tv o radion att det finns så många gubbar som tar in tjejer som oss(jag o lis) i bilden för att våldta dom o sånt... han snackade skit länge om det ämnet. & jag o lis satt där o bara tittade på varann, o typ nickade åt gubben o så.. det va verkligen hel sjukt! men gubben släppte av oss vid jäger backen o körde sedan iväg. hahahah! de måste vart de knäppaste som hänt mig.

skriver mer sen, ska göra pastasallad nu. känner mig lite nyttig ida så.


Kommentarer
Postat av: jonna

haha shit vad sjukt ! :D

Var det inte läskigt?

2010-10-18 @ 21:20:44
URL: http://makeupface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0