den blivande konstnären!

jag kan säga att jag aldrig skulle klara mig utan mina vänner ♥ dom gör verkligen min dag! dom får en att dö av skratt, men dom kan oxså vara väldigt störda. men jag älskar verkligen dom för det.
som idag när vi hade bild.. nellie min otroligt söta o underbara vän satt o målade ett självporträtt (som vi alla var tvungna att göra) o hon brukar alltid vara så noga med saker hon gör (& de blir ärligt skit snyggt när de e klart) så sitter hon där o efter en stund tar hon upp teckningen o visar den för mig o lis.. o jag trodde verkligen att hon mena allvar! jag började gap skratta direkt o jag grät för jag blev så chockad 

Här e då den as fina bilden, bara älskar den SÅÅ mycke! (L)   

Av. Nellie Bertilsson går i 8D på mgk skolan, en riktig konstnär ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0