trött

chachaa bloggen, skit trött e jag. har gått upp halv sex varje dag hela veckan o lagt mig skit sent bara för jag inte kan sluta messa.. hatar att börja tidigt o sluta sent, men de e ju så de alltid kommer vara så. 

dagen ida har vart rätt så slapp, vi slutade lektionen med film "Fucking Åmål" filmen e ju inte den bästa. men de va ändå skönt att bara sitta o inte göra nånting. torsdagar e ändå dom bästa dagarna, för man har inga läxor tills imån (freda) jag har alltid haft inlämning av läxor på fredagarna så man har typ hatat den dagen. men nu slippar man det. det enda vi har imån e en SO lektion, o vi ska bara debattera så jag tror den dagen går ganska fort. elle jag hoppas de iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0