morgondagens planering


man kan alltid vara sej själv med dig sis! ♥
_______________

imån då, blir att gå upp tidigt ( inte alls bra ) men slutar halv 12, JES! efter skolan går jag hem till victor (L) e där ett tag. sen hämtar fia mig hos honom. så åker hon & jag in till gbg fixar percingen, ska köpa present till sanna oxså, för vid fem imån ska jag hem till henne (försenat barnkalas) haha. vet inte riktigt hur länge jag e hos henne. till tolv! hoppas jag, en rikgit tjej kväll blir det.

tror inte de blir så mycke bloggande imorgon, jag kommer nog få fullt upp. men nu ska jag hoppa ner i min underbart sköna säng o dejta min kudde! godnatt.

Kommentarer
Postat av: cecilia ♥

ååh, det känns som om alla tar hål i naveln nu hihi :D

men det är den finaste piercingen som finns. lycka till sötnos :D

ska ta det på torsdag (a)

2010-10-29 @ 23:39:13
URL: http://cecilialouisee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0