e så stolt över mig själv

vakna halv 7 men somna om till 11 idag. jag kan inte sova på magen, inte heller på sidan (jag brukar alltid sova på sida) men jag e så öm på magen just nu. så fort nån närmar sej mej täcker jag magen med händerna för ingen får röra mej. haha. jag tog på panasch (stavning) gjorde ganska ont, ja.. dom stack ju in en jävla nål i magen så.

efter jag hade tagit den sa dom till mig att sätta mig i 5minuter, för man brukar oftast blir yr. o de va precis det som hände mej efter typ 2 minuter. hela rummet snörra o jag började se suddigt, haha, helt sjukt va det. jag blev blek o svettades oxså sa fia som hängde med mig. hon fick springa o köpa cola&bulle så jag fick i mig socker. men de gick ju bra tillslut så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0