utelåsta!

förlåt för dåligt uppdatering! men om man inte har så mycke att säga finns de inte så mycke att skriva..

men iallafall, idag efter skolan så hoppade jag o majjs av bussen & gick upp till vårt hus. men när vi kom dit fanns ingen nyckel?! vi har ett speciellt ställe där vi alltid lägger nyckeln, men bara för att min pappa inte brukar åka sist hemifrån vet han inte det. (han åkte allstå ifrån huset sist ida)

så vi ringde o höll på, o det enda han säger när han svarar är "men hur ska jag veta det" man AAHHH! så jag o majjs gick hem till lis. vi va där ett tag tills mamma ringde o sa att de kanske ligger en annan nyckel under våran kruka, så vi gick hem igen då.. vände upp&ner på alla krukor vi har, men nää fan det fanns ingen jävla nyckel där. så vi fick sitta o sjönga jul sånger i 1½ timme tills pappa kom hem.... 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0