till louise johanna lundin ♥

det spelar ingen roll om vi bråkar, är sura på varann elle tillomed hatar varann. det kommer alltid vara vi två
(bästavänner föralltid) så har de vart enda sen vi va små, & så kommer det vara till vi dör.
vi kan verkligen berätta allt för varann, men även om jag skulle svika dej, så vet jag att du förlåter mej på ett
elle annat sätt & det e jag hemsk tacksam över. du är som en stora syster för mig. berättar vad som är rätt & fel,
 o jag lyssnar alltid på vad du har att säga.


det enda som finns kvar att säga nu är att jag älskar dej så otroligt mycke louise lundin! bästisar 4ever (L)


                                            det här är en liten del av alla bilder med dej! <3


Kommentarer
Postat av: louise ♥

Aww, vet inte vad jag ska svara på de när du skrivit de så fint, tack så jävla mycket, älskar dig meeeeest !! systrar föralltid (L)(L)

2010-11-06 @ 12:53:10
URL: http://louiseejohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0